<3

Sova! Söva! Zzzzzz*

Publicerad 2013-07-08 23:47:32 i Allmänt,

Är en av dem bästa sakerna jag vet!! Jag kan typ sova överallt .. I bilen, flyget, sittandes på en stol, soffan, sängen! U name it..

Älskar att sova..
Sedan har jag ett förskräckligt morgonhumör.. Får jag inte sova i minst 8 Tim, så blir jag en hemsk person.. Om jag är trött men går över gränsen att jag inte lägger mig i tid mår jag lätt illa åh känner mig sjuk..
Så med åren lär man känna sin kropp åh vad som händer med den..
Speciellt efter en graviditet.. Allt fallet på plats. Anledningar till varför kroppen regerar på vissa saker blir mer "aha nu fattar jag"
Eller så kanske det bara handlar om att man värdesätter saker & ting mer och på ett annat sätt.. Man blir ju inte yngre precis :-/

Så Med detta inlägg vill jag bara dela med mig av att jag har varit uppe för länge.. Borde nanat för längesedan..

Sweet dreams*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela