<3

Pajj!

Publicerad 2013-02-22 16:14:35 i

Har en sjuuuuk träningsvärk!
Men bara framsida lår! Min gångstil för tillfället är inte vacker..

I 1 timme hade jag Jessika till min hjälp!
Och hon körde skiten ur mig..
Fick ett jätte bra schema där styrka & kondition är i fokus! Mest styrka för magen & rygg!

Har haft en enorm smärta i mina ben efter alla utfall jag gjorde!
Så illa att jag ej kunnat träna varken igår eller idag! Så mitt schema får vänta tills imorgon eftermiddag efter jobbet!

Skall träffa Jessika igen om ca 3 veckor åh ha en uppföljning!
Jag kommer under min träningsperiod mäta, väga och ta bilder för/på mina resultat..

Ikväll blir det en riktig mys fredag <3

Vad skall ni hitta på ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela