<3

Älskade Onsdag!

Publicerad 2013-02-27 16:41:22 i

Onsdagarna brukar vara långa för mig!
Men slutar alltid bra :-) Då Greys anatomi kör igång 21.00 på kanal fem <3

Har tittat på den serien sedan start och har jag råkat missa något avsnitt, har jag gjort allt för att få se det i repris!

Vi har även satt igång ett projekt här hemma utöver mitt nagelrum!
( ovanligt ) :-))
Tvättstugan skall bli större så vi får mer stuffa undan yta!!

Så ny panel skall upp Åhh jag som bara älskar att kvistmåla m.m ! Not..
Men det kommer bli jättefint när det är färdigt!

Fick även beställt en ny tapet till mitt nagelrum! Rosa med en text och motiv på.. Löööve it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela