<3

2013

Publicerad 2013-02-20 15:06:59 i

Haft blogg pause! Inte haft varken tid lr lust! Men som den tänkare/grubblare man är så några inlägg skall man väl lyckas med år 13 oxå!

One step closer... Mini baby steg!!
Ändrar min riktning oftare än oftast! Med ganska stora steg!
Och detta året skall jag försöka minska dem i att ta tag i ett stort kapitel som inte är färdigskrivet!!
Åh detta är inget jävla nyårs promise utan mer I'm getting old, Do not be scared and go on with your dream!!

Och ni skall allt få följa med!

Året har börjat med mycket jobb, tre års trots, begravningar..

Nya bebbosar har kommit till världen och det skall komma fler goingar :-)
Som jag ser framemot!

Många härliga tjej kvällar är också inbokade som jag längtar till sååå mycket!!

Ett stort fokus kommer att läggas på min träning ( start idag med PT ) då jag både vill få tillbaka min styrka & kondition efter graviditeten! Lättare sagt än gjort!!
Men också för att förbereda mitt nästa kapitel!

Att få ihop en vardag med jobb, träning & barn osv med sans och balans är väl inte oftast det lättaste.. Men visst går det om man ger sig fan på det! Samtidigt som man har en underbar andra hälft som finns vid min sida!

Sååå nu vart mina tankar ned skrivna!!
GÖTT!!

Ha en bra onsdag mina bumblebee's <3

Ps. Ni missar väl inte Greys ikväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela