<3

Kaos i mitt mamma hjärta!

Publicerad 2013-04-06 08:47:30 i

Igår Råkade jag låsa in mitt lilla hjärta i bilen utanför dagis med fullmundering på, fastspänd i sin stol ..
I solen!!

Allt låg i bilen nycklar, telefon m.m!
40 min senare kom hjälp!
Resultatet av allt blev en krossad altandörr/ruta, en svettig unge och en halvt hysterisk gråtande mamma!

Att stå utanför och inte kunna göra någonting var fruktansvärt!
Men som sagt tack underbara dagisfröknar och tack Henrik ( räddaren i nöden ) ...

Fick även svar igår från rekryteringsprocessen att jag ej gått vidare till utbildningen som jag sökt till hösten!! :-( Så gårdagen var en riktigt jävla pissdag!!

Känns som om jag är tillbaka på ruta ett igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela