<3

Bra lörd :-)

Publicerad 2012-09-08 21:56:54 i

Började dagen med en lång sovmorgon! Så himla skönt att få sova ut! Snoozade fast utan en väckarklocka :-)
vakna, vända sig, vakna, vända sig!!

Efter frukosten åkte vi in till stan, hämtade upp Rick och besökte Hem & villa mässan.. Vi tyckte det var sådär, vi förväntade oss lite mer utav själva mässan.. Men om man skall köpa hus, typ bygga nytt, rekommenderar jag det verkligen!
För oss kändes det lite som "been there, done that".
Fastnade istället inne i en av deras restauranger som hade en bra lunch buffé ! Och som bordsgranne hade vi halva teamet av arga snickaren :-) *kul*
Träffade också Harald treutiger!

Efter mässan brummade vi hem till Ekman åh matade hans kissekatter :-)
Passade även på att ta ( förmodligen ) säsongens sista kulglass på lejonet&björnen nere vid röda sten!

Trötta av det tråkiga vädret tog vi oss hem, men jag fick tillbaka min energi och drog fram gräsklipparen..
Klippte, klippte åh klippte!! Fääärdig!

Bytte om från mina Hunter till Nike åh gick en runda och kände mig såå nöjd!
Dvs powerwalka'de av mig glassen :-))

Unnat oss sushi middag åh vi ligger fortf kvar i soffan och zappar mellan våra kanaler!!

Bra lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela