<3

Torsdag kväll!

Publicerad 2012-11-15 19:10:05 i

Sitter ner för första gången idag!. pust*
Jobbade till 14.00 sedan gick hela eftermiddagen åt att göra en massa ärenden! Viktiga sådana som man bara lagt på hyllan!

Så jag har äntligen fått hämtat ut mitt nya körkort :-)) tappade juh mitt förra!. Och det tog mig 4 mån att anmäla det borttappat!! Sedan tog det mig tills idag att fått ta mya kort, skicka in det och sedan hämta ut det nya... HAHA!!

MOI i ett nötskal .., 8 månader! Nästan en hel graviditet ... :-)

Men nu e det gjort!! Ser btw ut som en förrymd crack brud på fotot ..,
Man blir aldrig bra på dessa kort!
ID, PASS lr KÖRKORTET!!

Va i Ullared förra veckan ! Så jag e typ färdig med alla mina jul klappar ;-)) känns så skönt!
Hittade även lite annat skojjsigt oxå förstås..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela