<3

Var hos läkaren häromdagen!

Publicerad 2012-06-01 00:10:57 i Allmänt,

Tur att det finns all världens kuckelimuck mediciner för allt man kan åka på..

För när man har sina kids på dagis drar dem med sig ALL världens bacillusker hem!

Till en början åkte man på en allergi som satte hele min värld i gungning.. Dvs allt ifrån där mina organ slutade att funka till att mina hjärnceller ( dem stackars få man har ) blev helt golvade!!

Sedan en taaajjni Förkylning på detta! En GRÖN sådan! Ajjemen,, sparar fasen inte på några detaljer här inte!

Och det bästa av allt är att jag jobbat på detta .. Mer än fulltid.. Får skylla mig själv verkligen,, men ger mig cred lajjk hell!

Ni ynkliga karlar som gnäller när ni e förkylda kan leta upp ett träd någonstans med era snaror..

Dagens ris vart det här ja :-)

Dagens ros e lika rosa som allt annat gotterosa man förälskar sig i :-))



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela