<3

Reverse*

Publicerad 2012-02-08 13:43:19 i Allmänt,

Äntligen fått lägga in bilderna från kvällen Lina&Johan var här ...


Fick mig några goa flabb!!

En bild säger juh mer än tusen ord!





Halva veckan har redan gått.. Ser framemot min lördag då det blir utgång med girl´sen på salongen..
Vi skall se cabarén på Park Lane.. Har dock ej bestämt mig om jag skall köra lr inte..

Skall bort nästa vecka på lördag också.. Lina har kalas/fest inför hennes birthday!
Den årliga festen då alla crazy mom´s släpps lösa!


På fredag skall jag göra mitt första franska set med gele.. Satt åh övade igår och fick till det skitbra med smile åh allt så det känns bra...

Natten till idag fick jag knappt sova.. Blir oerhört påverkad av när det är fullmåne ute..
Hoppas på bättre sömn inatt..

Skall snart hämta mitt lelle gulletroll.. <3




Här hjälper han pappa <3


Åh igår var jag med om något av det värsta som kan hända en kvinna (tror jag, Ialf för dem flesta ialf).
Var på ett ganska sent eftermiddags möte åh när vi var färdiga för att åka hem märkte jag inte fören jag var utanför (vårat) huset, att jag glömt MIN VÄSKA!

Hela (nästan) mitt liv ligger juh där i!! Allt till jobb åh allt som har med planering åh göra !!

Men den låstes in i säkert förvar i natt åh hämtades upp i morse ;-)






Kram*

Kommentarer

Postat av: Linis

Publicerad 2012-02-08 20:32:24

Nu é d snurrig..!

Näst, nästa helg é d PARTY hos mig!

Kom ej nästa lördag, då é ingen hemma! :-)

Kram***

Postat av: Ps.

Publicerad 2012-02-08 20:34:28

Kör inte på lördag..

Jag & Anna ska juh på mellon, å efter ska vi ut!

Vi kan juh hooka, sov hos mig om du vill! :-)

Åh, du.. Creme bruleen ser bränd ut, HaHa..

Ds.

Postat av: Linis*

Publicerad 2012-02-09 09:28:53

Går inte att lämna kommentar där uppe!

Ingen aning vart vi går!

D märker vi nog då! ;-)

Men d hade vart kul! ;-))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela