<3

Redan!

Publicerad 2012-02-29 10:14:03 i Allmänt,

Det är redan onsdag! Vart tar dagarna vägen..?

Fick ialf lämnat av min knodda´s på dagis idag.. Det är snart 2 veckor sedan han var där sist..

Stackaren åker verkligen på allting.. Så nu hoopas jag och håller i både tummar åh stortår att han inte blir sjuk igen.
På väldigt LÄNGE!!

Skall strax ta mig en VAKNA upp dusch.. Känner mig som ett kolli rent ut sagt.. Skall boka tid hos läkare också för att få kolla upp mina värden då jag är sjukligt trött.. (varit såhär i en lång period nu)

Vet sedan innan att mina blodvärden är i botten men ej tagit tag i det..



JObb idag ÄNTLIGEN!! Dessvärre blir det jobb ända fram till lördag och det kommerbli långa dagar..
Fått flytta alla mina kunder *pusslat&pusslat* då det är jag som fått vara hemma med knodda´s..




that´s life!




Huvudsaken e att mitt barn mår bra!

Hoppas ni får en fin onsdag!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela