<3

Kommentera!

Publicerad 2012-02-02 11:55:33 i Allmänt,

Kollat igenom mina inställningar nu och man skall kunna kommentera..
 Men när jag själv skulle testa så kommer ej rutan upp ens för att kunna skriva sin kommentar!

 Jag har ialf nu kontaktat blogg.se och kollar upp detta!! KATASTROF JUHEE!! HiHi ;)) Börjar sent idag så jag håller på att plocka m.m här hemma..

Har även köpt hem nya toy´s till Skrutt och nya fina växter till huset.. Pic´s kommer upp later ;)

OCH fick även hem på posten idag ett ifyllnadspapper för att ansöka om körkorts tillstånd för
MC-kort!

D NI!!


PUSS!

Kommentarer

Postat av: Linis*

Publicerad 2012-02-02 20:18:16

Nuuuuu FUNKAR d! Yeah***

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela