<3

Allready!

Publicerad 2012-02-24 23:19:12 i Allmänt,

Löööördag imorgon = party !!!

Jobbat hela veckan, skall även in i morgon igen åh ta 4 st kunder!
Sedan skall jag försöka hitta någon (NY) outfit inför festen hos Lina <3

Jobbat sedan kl 09.00 imorse, började dagen med ett städ.. Sedan till salongen där jag satt till 18.30.. Handlade mat till killarna på vägen hem..
Freddan är här idag åh hjälper jolle i garaget med hand nya pärla!

En Alfa Romeo har flyttat in..

Men det jag skulle kommer fram till från början var att när jag kom hem såg det ut som KRIGET!! Så NU är jag färdig med hela huset förutom knodda's rum då han nanar gött !!

*Tvättat två maskiner
*Tagit ur en ren diskmaskin
*Bytt sängkläder

Min fredag !!
Hoppas ni fått lite mera ledighet än mig!


Natti Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela