<3

Låg energi nivå..

Publicerad 2012-04-22 15:15:01 i Allmänt,

Spotify e på...
Just nu spelas TOTO ROSANNA <3

Stor städar *ovanligt*
Ugnen har fått sajj en omgång, tvättmaskinen har fullt upp och dammsugaren e framme..

Min stackars nagel fick av idag oxå.. Så jag känner mig sådära Snyggo ! Tur man e ledig!

Ser redan fram emot tills nästa helg för då skall jag och mamma stå och sälja på en baklucke loppis ;-)) I Kungsbacka vid gamla fortums lokaler vid Signes hus.. (tror jag)..
Både lörd&sönd, så om ni inte har några plans kika gärna förbi..
Jag kommer sälja mestadels barnkläder både nytt (med prislappar på) och gammalt.. Rensat ut bland ewwe's stuff..

Även rensat min garderob på kläder, skor och väskor.. Som skall säljas .. Det jag ej får sålt går till röda korset..

Nää nu får jag fortsätta med min städning..

Ha en fortsatt mysig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela