<3

<3

Publicerad 2012-04-12 21:22:56 i Allmänt,

Mycket som händer nu!!

Vi åkte på en huvudvärk häromdagen vi inte riktigt planerat men ur något NEGGO kommer alltid något POSSO! Mer om detta återkommer jag med när allt e finito!

Work Day imorgon .. På lördag e vi bjudna hem till Lina & Johan på middag... Skall bli hur trevligt som helst.. Knoddarna skall vara med oxå ;-) Så jag håller mina tummisar på att ewwe kommer kunna sussa gött där ..

Älskar det med ewwe att han är väldigt lätt att ha med överallt men hos Lina e det första gången ...

Nu blire Sons of anarchy

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-13 09:32:05

Ewwe har visst vart hos mig innan.. ;-)

Vaknade 4 inatt med öroninfektion i höger örat, men med smärtlindring nu, känner jag inget! ;-)

Va händer d ska juh va vår å alla ska va friska!

Cs imån, ska bliii såååå myyyys!

Puss***

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela