<3

Sunday,, Sunday..

Publicerad 2011-10-16 09:40:09 i Allmänt,

Barnprogrammet e på,, Timon och Pumba ;)

Vi fick lite sov morgon idag..  TACK! Annars  brukar Knodd vakna vid fem första gången och skall ha välling..

För att sedan somna om till halv åtta.. Men jag föredrar att få sova ända fram till halv åtta och det fick jag göra idag..

Jobbat hela helgen och det känns.. Igår på dagen va man jätteglad och pigg men sedan när man kommer hem och råkar sätta sig i soffan efter barn sova time m.m så smyger sig huvudvärken på och denna konstanta trötthet..


Nu när jag börjar jobba heltid skall jag försöka få bort lördagarna så man får en hel helg ledigt ialf..


La ut våran friggebod på blocket igår och det har faktiskt ringt en del ;)) Hoppas verkligen att vi får bort bumlingen snart.. Den e väldigt mycket i vägen sedan vi byggde ut..



http://www.blocket.se/goteborg/Friggebod_isolerad_10kvm_36657416.htm?ca=15&w=1

J e åh dumpar av släpkärran vi la ut igår oxå !

Nu skall vi bara fått sålt bilen också så vi får köpt två nya.. Mycket som skall säljas nu!


Möblerade om knodda´s rum häromdagen.. Det blev bra men för bra kan man säga..

Han når numera sin dörr så han har lärt sig att öppna den.. Och sticker ut sitt lilla huvud "Heej Heej"

Så jag får hitta på en annan lösning med möbleringen..


Nä om man skall ta tag i dagen..

Ha en fin söndag..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela