<3

Störnings anfall..

Publicerad 2011-10-12 13:48:02 i Allmänt,

Sitter och tittar igenom en massa bilder från två år tillbaka..

Och jag stööör mig nått så in i helvete,, Ursäka ordvalet,, men att det e bara jag som står bakom kameran..

Tycker bara att det e tråkigt att man skall behöva be sin sambo "snälla kan du ta en bild här på mig oh ewwe lr oss ihop..." Skärpning JOEL!

Lins Lus JA VISST!!


Jag älskar att vara med på kort om man dvs har fejset med sig..
Men när bullebutt är med så skiter jag i vilket för alla bilder med honom är värt allt..

<3





Kommentarer

Postat av: LiLLan*

Publicerad 2011-10-12 19:41:53

Såå kuul att du är tillbaka i ditt skrivande =)...Känner igen de där med bilder...suck förstår inte vad som kan vara så fel att man vill ha ett foto på sig själv och sitt barn, inte jätte kul att bara ha spegelbilder eller tillgjorda bilder som blir lite halva. Hur svårt kan det vara att någon gång ta fram kameran och ta en bild!!! NÄÄ SKÄRPNING GrabbaR!!

Kram Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela