<3

Rain and sunshine*

Publicerad 2011-10-22 20:47:03 i Allmänt,



Knodda´s fick e gunghäst häromdagen.. Åh inte vilken häst som helst utan J´s gamla som han hade när han var liten..

Veckan som varit har varit låång tycker jag.. Långa dagar av illamående och huvudvärk..

NEJ.. I´m not pregnant...

Migrän som är problemet.. Känslig!!

Häromdagen dvs i torsdags,, så kom mamma förbi (mormor) Och passade knodd en sväng för jag skulle iväg och provköra en bil.. Hade redan huvudvärk ävenfast jag proppat i mig migränpill´s..

IVäg bär det av mot hisingen och märker redan halvvägs att "va fan jag borde nog vända" men NEJ! Bångstyrig som man är fortsätter jag.. Kommer dit,, går in i bilhallen och känner hur all färg från mitt ansikte försvinner och tänker.. "Nu svimmar jag!"

Iväg i den nya bilen,, ut på vägen.. Åhh ville bara få detta gjort.. Men hinner inte mer än några meter förän jag kände att NU måste jag spy!

Kör in på någon avsides väg,, parkerar och slänger mig bakom nån industri lokal och kräks 3 ggr!!
HAHA,, där fick jag för att jag ej vände om...

Ingen såg mig!! Tror jag ialf..



Nu på måndag börjar jag jobba heltid.. Börjar veckan med en film inspelning på salongen.. Vi skall spela in en video för Eniro.se.. Så när man söker på salongen så skall man inte bara hitta hemsida och adress + nr utan också kunna se hur vi jobbar och hur salongen ser ut ;))

KUL!!

Så om det är någon som e ledig på tisd den 25/11 och vill vara modell för mig är DU välkommen kl 15.00..


Bullebutt blev förkyld igår så inatt har jag fått springa må ni tro.. 5 ggr.. Inge sova här inte!! 04.13 var klockan sista gången jag tittade.. Bahh!! Att ge en 1 ½ åring nässprej e omöjligt mitt i natten..

Men idag innan läggdags lyckades jag.. Så jag hoppas på mer sömn inatt..


Tänkte lägga ut lite renoverings bilder.. Vill ni se ?!

Här e på nya utbyggnaden..



Nya ingången..




Mittemot har vi altan dörrarna och ingången till Knodda´s (snart) nya rum..



Knodda´s rum..



Blivande kontoret..



Precis där knodda´s lilla motorcyckel står va ytterväggen innan så det e mycket större nu än innan..

Imorn skall jag måla färdigt taken i rummen för nästa vecka lägg´s det golvvärme.. Skönt, för nu e det kallt om fossingarna på morgonen..


Ha en fortsatt mysig lörd..

<3

Kommentarer

Postat av: carina

Publicerad 2011-10-23 07:38:21

Yey, renoveringsbilder! Det gillar jag! :) Vad bra det blev och vad duktig du är som målar! Förstår att du får migrän när du jobbar så och ska börja jobba heltid snart med inspelning från Eniro på G. Hoppas huvudvärken är bortblåst då och att videon blir grym!



Kram på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela