<3

Ohh Bombaderar-d

Publicerad 2011-10-11 14:50:29 i Allmänt,

Spritter i mina små fingrar hela dagarna,, mina små tankar och ord vill bara få skrivas ner.. NER på min bloggsida..

Hela dagarna formulerar jag mig om diverse olika ting men det har ej blivit av att få spendera min tid på bloggen då en massa andra BLAHA saker
varit (still are) e ivägen...

En ständig kamp som ger resultat som migrän,, brist på sömn m.m..

Hösten är på G och det gör inte saken så mycket bättre kan man säga..

Mitt underbara jobb gör att jag kan få fly vardagen lite,, förutom när det är dags för bokföring =) *BLÄ*

Mer verkligare än så här kan det nog inte bli.. Hoppas jag.. Eller verkligare,, jag menar VÄRRE..


I´m back...!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela