<3

Ge och Ta...

Publicerad 2011-10-19 11:01:07 i Allmänt,

Fick sålt våran bil igår.. SJÄLV!! Paret som köpte bilen flög ända från Norrland,, så jag fick hämta upp dem på landvetter..
Men dem va jättetrevliga så det gick jättebra ;)


J fick köpt en ny bil redan igår, en audi a4.. Jättefin!
Så nu e det bara min tur att hitta en bra bil.. JÄTTESVÅRT!!

Svårt att hitta en billig, någorlunda liten, rostfri, med vinterdäck, kamremen bytt, låga mil BLA BLA BLA!!

Men men, precis som med kärleken.. Min lilla fyrhjuling finns där ute någonstans...

Skall strax bege mig ut till Lindome, Knodda´s har sovit hos sin gammelfarmor med farmor inatt..
Men först lämna av J´s moster´s bil som vi lånat i några dar..


Familjemys!

<3



Ha en skön Onsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela