<3

Dagen i ära*

Publicerad 2011-10-25 11:42:41 i Allmänt,

Först filminspelning på jobbet... Sedan skall jag hämta upp knodd på dagis och efter det bär det av till Onsala..

Skall äta middag hos Mami (mormor)...


J blev färdig med golvvärmen igår..



Så vi beställde golvet igår också.. Så det kommer på fredag ;) 80kvm golv.. Vart vi skall förvara det är en annan fråga...

Ledig imorgon.. Får se om det blir gymmet.. Snoken har börjat rinna nämligen och jag känner mig halvkass... TYPISKT!

Så det blir nog att stanna hemma och äntligen få måla färdigt båda rummen...
Känner att nu måste det bli färdigt..


Sjukt nöjd med min nya hårfärg, blev dock 10 ggr blekare !! Men men man kan ej vara perffa med ALLT!


Skall strax ta mig in till stan nu..


Wish me Luck!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela