<3

AooAooo

Publicerad 2011-10-12 19:31:40 i Allmänt,

Ont, stel, AjAj!!

Eller allmänt otränad?! Har nu i tre dagar i rad med vagn, promenixat ca 1 ½ h ...

Backar upp och backar ner!!

Celsius *Hejja,,Hejja*

Mitt mål är 58 kg.. Snart där...

Om 2 veckor börjar jag jobba heltid.. Känns jättebra.. Trivs så oerhört bra..

Har redan kunder inbokade!!


Imorgon skall knodda´s till dagis.. Jag skall in till stan och träffa min darling Frida.. (Luuvs)


IKVÄLL bliré arga snickaren,, Grey´s och det nya programmet efter grey´s (kommer ej ihåg i skrivande stund vad det heter) *Yeaajj*


Bonde söker fru går samtidigt som arga snickaren så vi får se vad som ses.. Finns juh PLAY om inte annat..


Ha en fin onsdags kväll mina underbara läsare..


*

Kommentarer

Postat av: LiLLan*

Publicerad 2011-10-12 19:47:24

Men shiiit du e gryym MORSAN!! Önskar jag hade lika mycket "Nu J*vlar" i mig som du....Suck...Men får inte till det hittar inte motivationen hoppas den kommer snart. Naglar var det ja skulle vilja komma till dig men med ett heltids jobb och en liten hemma känns det omöjligt, men hoppas snart finna en lucka då ringer jag. Kram*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela