<3

Ällade <4

Publicerad 2011-11-21 12:49:25 i Allmänt,

Min skrutt är sjuk igen!! Förmodligen fått tillbaka halsflussen igen.. Fick en läkartid imorgon bitti kl 08.00.. Uschamejj så tidigt men vi måste ju.. Besiktning av bilen fick jag skjuta upp också .. Skulle varit där i förmiddags men med en febrig knodd går det icke !!
Det är tydligen ganska vanligt att barn får tillbaka samma bakterier ävenfast man gett penicillin..

Sovit ca 3 h sammanlagt inatt .. Tröött.. Så fort J kommer hem byter vi av och jag åker till salongen för att ha 3 kunder.. Sova är det jag skulle vilja göra men så e det att ha eget företag.. Ingen annan jobbar åt en..

På fredag åker vi förmodligen till Kungshamn.. Skall umgås med Elias och min bror Tobias.. Längtar! Om nu knodda's blir bättre..

Skall försöka få upp julpyntet i veckan också.. Första advent nu på lördag :).. Har aldrig hänt att det varit en advent innan min födelsedag..
Yes !! Fyller 28 år nu den 28:de november :)) ooooldisch!!!

Kommentarer

Postat av: melissam

Publicerad 2011-11-21 21:40:18

Tack!,, Blir så less på vissa människor hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela