<3

Tisdag..

Publicerad 2011-05-17 12:06:36 i Allmänt,

Helgen är fullbokad med Kunder!!

<3

På fredagen har jag fyra kunder..

En klassisk manikyr, och tre hela nya set..

LÖVE IT!!


Ni som inte har varit på salongen måste juh bara komma och hälsa på (Linnegatan 47)..
Så himla fint.. Älskar stället..

Har bilder på den andra datorn som jag kan lägga upp lite senare..


Min förkylning som jag haft i en vecka nu snart VILL inte släppa..

Alltid såhär när jag precis påbörjat min träning..Så blir jag ALLTID sjuk!!

Sist gång samma visa, fast då åkte vi på halsfluss...

*MORR*


Utbyggnaden på huset e i full gång.. Idag fick vi ytterliggare hem en leverans med grejer vi skall ha till grunden.. Killen som leverera höll på att skrämma skiten ur mig!!
Stod i köket och greja åh helt plötsligt bankar d som sjutton på fönster rutan! Ahh inte på själva ytterdörren utan FÖNSTRET.. Tyckte han va käckt.. 



Joel gör juh allting själv.. Helt GRYM e min man.. Enveten och så sjukt driven med allt han sätter sig in i..

Det enda vi inte kan göra själva e juh att lägga i betongen.. Utan då får vi hyra in en betong gubbe ..

Kommer bli sjukt bra ialf..

Tiden räcker oftast inte till men vi gör så gott vi kan för att få egentid till familjen..



SOM IDAG!! *Wiiee*

 VI Spontan boka en tripp till Ullared i ef.middag <3

Så kan klockan hoppa framtill 15.00..





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela