<3

Ordinary people..

Publicerad 2011-05-23 11:58:07 i Allmänt,

Dagen kan beskrivas som UPP OCH NER!!


Mycket känslor just nu som man inte riktigt kan hantera..

SORG!

Ena stunden vill man bara skrika, nästa gråter man hysteriskt, ibland i tystnad men för det mesta e man i en bubbla..


Försöker att få fixat det som skall göras men det går i sloooow-motion..


Om ändå värmen va här så man kan götta sig lite..


Tur är ialf att jag har världens bästa familj.. <3




****************''

Skall bege mig till blomsterlandet senare och handla blommjord och nya krukor..

Imorn skall jag träffa min FRAJJDA.. Blir nog en lunch på SOHO inne i stan..

Svärfar kommer oxå på besök imorgon, då det blir byggsamråde möte bla bla ang bygglovet..

Det är Love´s sista veck på jobbet sedan e han pappaledig tills september... *wiie*

Helt JÄVLA underbart åh ha honom hemma så mycket..

För oss ALLA 3 har det varit fantastisk UNDERBART!! Då han var hemma hela förra sommaren oxå =)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela