<3

Hej Åh Hå va det....

Publicerad 2011-05-31 17:59:40 i Allmänt,

GÅR!

Betong gubbe var e du!! Bara betong som fattas nu sedan kan vi börja bygga hus =)


Har idag varit en sväng på IKEA och Kicks..


Köpt tyg till tvättstugan och lite nya saker till sminkväskan och badrummet..


Väntar just nu på att Love skall komma in så jag kan smita iväg till Gymmet..

Laddat Podden med SINNES sjukt bra musik så jag skall ha en massa egentid med att få träna idag..


Snodda´s e sjuker.. Så idag har vi oxå fyllt på medicinhyllan..
Inte van att se honom så ynklig och ledsen.. =(

Nästa vecka är det hair MakeOver!! Längtar sååååå !

Vad jag skall göra får ni se nästa vecka som sagt..

En bekant till mig har sin salong precis brevid mitt jobb så ja skall till Linnégatan åh fixa till det !

 *****************

Fick skickat iväg alla inbjudningar till Ewwe´s 1:års kalas idag oxå..

Tyvärr fick vi ej bjudit med alla som vi velat bjuda hem.. VI blir TOK för många.. Bara med släkten så blir vi 16 personer.. Och med ett renoverings hus m.m så bestämde vi att dem vi ej bjudit detta året får vi ta nästa gång.. 


******************************

Glädjs åt att värmen e här ialf.. Bättre sent än aldrig.. (Almost)

Nää nus kall jag snart kila så jag får ta och packa träningsbagen..


Ha d gött i värmen...








<3

Kommentarer

Postat av: carina

Publicerad 2011-05-31 21:33:55

Ska ni bygga ut?



Krya på den lille!



Kram

Postat av: carina

Publicerad 2011-05-31 22:01:05

Skönt att höra! Blev lite nervös :)



Vi funderar också på att bygga ut, men frågan är hur och hur mycket. Jag vill ju gärna ha ett badrum till och fler riktigt sovrum.

Hur gör ni?

Hur stort har ni innan?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela