<3

Gött e det!!

Publicerad 2011-05-29 11:38:05 i Allmänt,

Haft en toppen helg!!

Har juh som sagt väärldens bästa JOBB!!


Bokad varje helg nu hela JUNI!!

<3


Nästa vecka händer det grejer.. =))


MORSDAG!!

Fick mig en söt liten påse med jordgubb´s FUDGE.. <3 JätteGoda..


Vi har min älskade bror på besök.. Hjälper till med bygget,, OERHÖRT tacksamma..


Vi skulle varit på barnkalas idag ,men knodda´s e tajjni febrig så det blir mys hemma idag..

Jag har precis dragit igenom dammsugaren i hela huset samt dammtrasan..


Tvättmaskinen skall nog få jobba lite oxå tror jag ..


<3

Längtar redan tills nästa helg då jag skall få göra naglar.. Är typ helt fullbokad.. !!

Skulle juh extra jobbat på Tjolöholm slott men får nog tacka nej till det då jag ej hinner med det..

................................

Lite varmare ute idag,,, *OVANLIGT*

Men vill ha det Liiiiite varmare tack..


 Jag hoppas ni alla får en snajjsig söndag!!





PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela