<3

Blåser Bort..

Publicerad 2011-05-25 10:37:57 i Allmänt,

Strömmen gick här för en stund sedan..


Min första tanke!! Helvete hur skall jag nu kunna värma mat till knoddas..

Joel: Han får väl äta den kall..

Jag tänker: Skall du säga som precis stod och skulle värma din lunch men som nu skiter i att äta hemma.. För att äta kall mat Nä det går inte för sig!


Det bidde en liten smörgås.. Men strax efter vi satt oss till bords så kom strömmen tillbaka... TACK!!

Sovtajjm för vissa.. Jag skall göra dagen till DEN dagen jag vill ha den!


FÖR IDAG ÄR NÄMLIGEN MIN OCH MIN ÄLSKADE´S TVÅ ÅRS-DAG!!







Igår fick jag lärt mig mitt nya bokförings program.. PUST!!

Grejat med mina företags pärmar och fick tillslut ordning på det..

ORDNING OCH REDA!


***********************************


Frågan e juh idag då om man vågar ta sig ut i denna blåsten?!

Kommentarer

Postat av: LiLLan*

Publicerad 2011-05-25 11:32:59

Åh Grattis njut av dagen och ta hand om varann, hoppas ni får en super mysig dag (med eller utan stöm??!!) Massa Kramar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela