<3

Så nära men ändå så långt borta...

Publicerad 2011-03-30 16:40:02 i Allmänt,

Solen skiner  and it make´s me happy!!

Idag har jag fått gjort jättemycket.. Vårstädat kan man säga.. Möbleratde omEwwe´s rum lite grann och plockade bort saker han växt ur..

*Bumbo

*Gåstol

*Sittstol till badet

M.M


Skönt att få lite mer space till knoddas..


Imorn blir det iväg till salongen igen..

Min kund imorgon är en gammal skolkamrat till mig.. Vi red ihop ett tag oxå..

Sist vi sågs,, ja då gick vi i nian .. Så d skall bli skoj =)


<3



Skall färga håret idag..

Satt modell för Make Up i tisdags..Madelene min lärare make´ade mig.. Mahh gahhd vad man insåg va blekis man e och vad jag la märke till att .. UTVÄXTEN behövdes fyllas i.. Så idag handlade jag en ny hårfärg.. Men det blir mörkbrun som vanligt..

Ävenfast jag alltid vill bli ljusare på sommaren...

Men kvaliteten e juh sådär bra..Så najj,, det får ja allt skippa..




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela