<3

M&M Nail and Beauty <3

Publicerad 2011-03-08 19:50:28 i Allmänt,

Sry för så dåligt uppdaterande av bloggen...


Men vart skall jag börja =))


Ångrar mig inte en sekund att jag hoppade på denna kursen/utbildningen till nagel terapeut...

<3


Känner att detta e min grej,och det finns så mycket man kan utveckla sig inom så jag vill läsa ALLT!


Så i en månad nu framöver har ja TOK mycket att göra, läsa m.m...

Och ännu en gång!!!


NI SOM VILL HA MANIKYR;; PÅBYGGNAD PÅ ERA NAGLAR HÖR AV ER =)


100 kr för en mini manikyr..

250 kr för en påbyggnad ( Akryl )



Imorn skall jag ha med mig min kamera,, och börja ta kort...

Spännande !!!


LOVE*



 

Kommentarer

Postat av: carina

Publicerad 2011-03-15 10:03:08

:) Tack!



Härligt att det går så bra för dig!

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela