<3

Tisdag..

Publicerad 2011-02-15 10:53:51 i Allmänt,

Vann en auktion på tradera igår...

Skulle vunnit två omgångar men då computerhelvetet dog mitt i budgivning så förlorade jag en sak..

En jättefin liten bag från juicy couture.. Som man kunde ha sina nycklar i,, då man e expert på att lägga ifrån sig dem överallt..

Men men bättre lycka nästa gång.. Det jag vann kommer förmodlingen imorn..

En fin grej till hemmet..

Visar så fort jag fått den..

*********************************'

Min alla <3-dag blev toppen.. Go mat,, Massage och tidigt i säng..

Faaaaab!!

Så idag e man utsövd..

Skall strax bege mig in t stan ...


Ha en fin tisdag..


LOVE


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela