<3

Nytt*

Publicerad 2011-02-10 15:04:35 i Allmänt,

Nytt d gillar vi... Skall ge mig in i designen igen senare men nu så länge får d bara vara vitt..



Sitter hemma,, mår illa !! Tog ut mig för hårt på gymmet idag..

Och för lite mat.. Inge bra alls...

Men köttfärs e på tining.. Och vitkål e framtaget..

Idag blir det kålpudding..


*yummie*


4 kg lättare visades det på vågen imorse..

GLÄDJETJUT SÄGER JAG BARA..

3 kg kvar.. Sen e jag i mål..

Och då skall det tajtas till i stället.. Bygga muskler och bli av med all vätska (pluffset) som fortf e kvar och vägrat ge med sig..


Skall gå och vila mitt lilla huvud en liten stund innan matlagning...

Måillatrötter e inge kul...


<3




Kommentarer

Postat av: LiLLan*

Publicerad 2011-02-10 15:39:08

En till blogg att ta del av underbart*

Du e grym gumman med ditt tränande de här fixar du på ett kick*

Mmm kålpudding fy fn va gott älskar verkligen de MUMS Ät lite för mig med=).....

KramKram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela