<3

Helgen....

Publicerad 2011-02-20 11:14:53 i Allmänt,

Fredagen!!

* Jobbade jag.. snajjsigt väder, man njöt.. Skulle träffat Lina och Vinc men blev avbokat pga av hämtning av bil och annat..
Promenerade till jobbet och hem, så den dagen gick jag väl sammanlagt nästan 1 mil..
Kändes jätteskönt förutom att jag råkade skada min fot innan promenixen hem så den e typ helt pajj..

Lördagen!!

*Vaknade upp till solsken,, glodde lite tv,, fick städat av en del på förmiddagen då all skit kommer fram när solen e framme..
Åkte senare till Allum för att handla lite,, men hade då råkat glömma vagnen hemma så d blev att få bära på min lelle kiloklumpen i famnen.. Inte så poppis.. Sååååå varmt och tungt.. Och med min dåliga fot.. =( Aja.. D gick..

Sedan bar det av hem till Lina och Vincent..

Hade jättemysigt,, Ewwe fick massa fina pressos.. Lägger upp dem lite senare.. Och jag längtar redan till nästa helg.. Så då blir d kalas...
 Hon fyller nämligen år =)

Förra året var jag gravid på hennes födelsedag, så då blev det inge bubbel för mig och tidig hemgång,, men inte denna gången ;)

Efter jag och Ewwe varit hos Lina åkte vi t hisingen, där vi oxå sovit inatt..

Så idag e det SÖNDAG,, dagen bjuder nog på soff mys och lite besök i tvättstugan..



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela