<3

Kommentarer

Postat av: carina

Publicerad 2011-12-05 12:56:21

Haha, är han piggare nu? :)



Svar: Ja, här var det Sebbe som tjatade om hund och bedyrade hur mycket tid han skulle lägga på den o.s.v. och nu är det jag som har huvudansvaret eftersom det är jag som varit föräldraledig mest (hade nog i och för sig varit det annars också). Det är verkligen ingen lätt hund och jag litar inte till 100 % på ett djur heller, så det tycker jag är jobbigt nu när vi har barn.

Postat av: carina

Publicerad 2011-12-05 13:42:57

Ja, det får vi hoppas! :)



Jasmine tycker Elvis är jätterolig och härmar hans ljud. Elvis är väl sådär road, men tar det hela med ro!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela