<3

Good stuff!

Publicerad 2011-12-04 22:53:35 i Allmänt,

Drack en celsius tidigare dag!! Åh nu kan jag ej gå och lägga mig..

J ligger redan till sängs åh det händer typ 1 gång om året att jag lägger mig efter honom..

Vi har grejat både inne och utomhus idag .. Möblerat och haft oss .. Borde gått i däck redan kl 19.00 idag.. ( då ewwe lägger sig)

Btw knodda's har tajjni feber och e dunder förkyld så det blir VAB imorn.. Tycker så synd om honom,, åker på allt just nu känns d som.. Bygger upp immunförsvaret stackarn..
Hoppas dock INTE att vinterkräksjukan kommer på besök..

Nää om man skall försöka att sova kanske..

Kommentarer

Postat av: carina

Publicerad 2011-12-05 08:43:00

:) Jo, vi har kört så med gamla lakan och filtar, men så åker de ner ellr så glömmer Sebbe lägga fram det när han lägger sig och så skiter det sig ändå! :p Vet inte hur många filtar och lakan som jag har slängt för de är så håriga att de inte går att tvätta ens.

Jag är nog ingen hundmänniska egentligen! :o



Hoppas lillen blir frisk snart!



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela