<3

Taggad....

Publicerad 2011-04-13 11:38:25 i Allmänt,

Snart skall jag göra miktt slutprov...

Blandade känslor =)



MLI´s naglar blev jättefina.. Dock hade hon bitit av sina ganska rejält men jag lyckades..



Idag skall jag hem till Lina för ett återbesök ...


Gjorde mina naglar igår oxå.. Fina helena som jobbar på salongen gjorde dem..



Svarta tippar =)



Sitter och väntar på ett bud.. A BIG ONE... Alla fönster vi skall ha till utbyggnaden kommer idag.. *WIIE*

..........................................

Min träning har juh fått ligga på väntehyllan kan man säga... SNYFT*

Så när detta e färdigt så skall jag börja stenhårt igen.. laddad T tusen.. För sist visade vågen sjukt bra resutat.. Kroppen oxå by the way..

Så just nu står kilona still och d kliar i hela mig som vill iväg och kämpa.. Men tiden räcker tyvärr ej till..

Igår var jag hemma kl tio på kvällen..

Naglarna e prio 1 just nu..



Jobben bara trillar in,, så d gäller att schemalägga rätt från början..



Tummen upp för MILLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela