<3

Föddes igår..

Publicerad 2011-04-12 11:16:26 i Allmänt,

Världen är full av egoister..


Vissa bra vissa dåliga..


Lägger er alla i en speciell mapp...



Dem värsta är dem som spelar ut sina barn emot andra!!



Man kan ha så förutfattade meningar ibland va!? Läste i en artikel häromdagen ... Och procent mässigt så är det Mamman som står överst genom att ta barnet ifrån pappan.. Och bara sticker..

Vilket inte jag visste..

Amelia tror jag det var.. När det kommer till att dra utomlands så var det nästan alltid mannen.. För att få återvända till sin kultur och till sitt land.. Men i Sverige är det Kvinnan..

Man hoppas juh av rätt anledning men oftast sker det av ren egoism..

Visst som kvinna bär man barnet i nästan 10 månader.. Skyddar det med livet när det väl kommit ut.. Lika mycket som man riskerar sitt egna när man väl skall ge liv till barnet genom födsel.. Närhet, näring, kärlek.. m.m...

Man har en helt annat connection till det lilla knytet..


Men av ren egoism är det inte OK att sära på barnet och sin pappa för att man känner för det!

Min kund och jag som satt och diskuterade artikel kom båda överens att ibland har man så förutfattade meningar att man borde ta reda på mer fakta innan man har något att säga lr tycka..

Alla fall e olika..

I mitt fall...

NEJ till egoismen bara för att...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela