<3

<3

Publicerad 2011-04-03 19:55:51 i Allmänt,

Nu ligger KorVVas och nattas..

Jag har drömt mig bort inne på en hemsida som alla lär veta vilken det är..

www.styleroom.se


Älskar att gå in där för åh få inspiration till vad man kan tänkas sig vilja göra..

Och det är alltid så fina bilder på olika miljöer..

Så om ni kört fast med eran inredning gå in där ;)

Man kan söka på allt ifrån en färg till olika möbler..


Något som jag skall skaffa snart,, är en sådan här..



BILD: GOOGLE.COM


Fast jag skall göra min egna =)

Love skall fixa en skiva lika tjock som jag vill ha trädet.. Rita ut det och sedan får man juh slipa till det själv åh så..

Kollade priset på dem ute i butik och dem e liiite för dyra..

Och det e juh alltid kul att ha gjort någonting själv..


<3

Så den skall jag ha i hallen ialf ...

*Längtar*



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela