<3

Beslutsångest!!

Publicerad 2013-05-30 19:48:29 i

Idag var jag nere på optikkällaren i Mölnlycke centrum! Hade bokat tid för en synundersökning ang mitt mc-kort!

Det visade sig att jag behöver nya glasögon.. Ett par starkare än mina gamla! Så jag kan behålla mina gamla genom att byta ut glasen i dem lr köpa helt nya.. Men huuuuur lätt e det och välja idag?! När det finns miljarders bågar..

Pust*

Hittade några st men min magkänsla säger inte helt " Dom skall jag ha "
För antingen är det fel färg lr någon liten detalj som jag inte tycker om..
Kräsen som jag är, men dem skall ju ändå pryda mitt fejj's! Lr hur..

:-)

Aja, fick ändå gjort syntestet så nu ligger ansökan om övningskörningen på brevlådan!!

Idag passade vi även på att grilla
( igen ). Man vet aldrig när vädret bestämmer sig för att bli dåligt ..
Åh favoriten på grillen just nu är lax.. <3

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-05-30 21:33:54

Jag hade samma problem, slutade med en ögonlaser istället så nu har jag aldrig det problemet mer =) Lycka til i djungeln! Kram Lisa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela