<3

TO die for!

Publicerad 2013-06-26 00:18:20 i Allmänt,

Invigde min nya byxor idag :-)
And I löööve them!!

Det blir genast mycket roligare åh träna när man känner sig good looking..
Det fick ialf mig att åka till gymmet idag (sent).. Jag har aldrig varit ett fan av att träna sena kvällar men nu funkar d skitbra..

Börjat boka en massa pass oxå.. Testar mig fram åh jag har gillat d mesta.. I söndags körde jag Bodybalance, som är en mix av pilates, yoga och qhigong ( d sista kan vara felstavat) .

Åh jisses vad sikka roliga balansövningar och annat d gav mig... Framför allt att stretch och avslappningen gav så mycket tyckte jag om.. Plus att det är bevisat att denna typ av träning kan få en att växa på längden :-) låååånga muskler..

Känns så gött att äntligen vara tillbaka åh få jobba med min kropp igen.. Tog ett tag men som sagt bättre sent än aldrig!

Natti natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela