<3

Lovely day!

Publicerad 2013-07-06 22:59:25 i Allmänt,

Dagen har varit sååå grym!
Sol, bad, underbara vänner och familj har förgyllt min lördag <3

Vaknade upp till en liten solstråle som för första gången inatt sov utan blöja!
(Gick galant)!! Inga olyckor på hela dagen heller..
Vi Packade sedan våra väskor och möte upp Rick, Freddan & Lukas nere i näset.. Där spenderade jag & knodd några timmar åh gjorde premiär doppet, spelade fotboll, och MammaGungaMigSåHögtAttJagKanNåMolnen.. Jag badade dock inte då jag får kramp så fort jag tittar på vattnet.. Haha!
En riktig badkruka är jag :-)) men till knäna kom jag ialf..

Efter bad och sol tog vi oss till Freddan's föräldrahem och grillade och njöt ännu mera av det sista solen hade att erbjuda.. Knoddarna var så trötta efter allt bus att E ville redan sova vid 17.00 ..

När vi väl kom hem vart jag ännu nöjdare då M varit här för andra gången åh snickrat upp lister m.m med J's hjälp.. Så nu är det nästan helt färdigt här hemma med småsakerna man ej orkat göra.. Åh det blir så fint :-))

Imörra blir det galejj på stan :-)
Calvin Harris på trädgård .. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milla´n

Kärlek,, Träning,, Tankar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela